Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 41 im. Żołnierzy Armii Krajowej Grupy Bojowej „Krybar”

Prawa Matematyczne na świetlicy szkolnej

23 października 2021

Skąd pomysł na prawa kolejności wykonywania działań? 

Jesteśmy budowniczymi i wg projektu potrzebujemy:
1. 4zestawy(podwójnych klocków i jeden czerwony) to w kamieniołomach robotnicy mają mieć zapłacone za przygotowanie 12 kl9cków
2. 1 zestaw klocków do platformy z siedziskiem i 1 zestaw bez siedziska, to robotnicy mają płacone za przygotowanie 9 klocków
3. Klocki mają być przewiezione tirem. Żeby udżwignął zamówienie, to pod szoferką będą 2 koła, dalej 4 koła, a pod naczepą aż 16 kół.
Autor: Beata Matyszewska

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Prawa matematyczne na świetlicy szkolnej

    Prawa matematyczne na świetlicy szkolnej

  • Powiększ zdjęcie Prawa matematyczne na świetlicy szkolnej

    Prawa matematyczne na świetlicy szkolnej

  • Powiększ zdjęcie Prawa matematyczne na świetlicy szkolnej

    Prawa matematyczne na świetlicy szkolnej

  • Powiększ zdjęcie Prawa matematyczne na świetlicy szkolnej

    Prawa matematyczne na świetlicy szkolnej

  • Powiększ zdjęcie Prawa matematyczne na świetlicy szkolnej

    Prawa matematyczne na świetlicy szkolnej